IERAPETRA

IERAPETRA
e-mail Nikosaspradakis007@gmail.com----e-mail-gaspradakis@gmail.com

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

η μητέρα μου πλησιάζει τα 100 χρόνια ζωής

ο πατέρας μου ιερουργούσε για 70 χρόνια στην ενορία της Γρα- Λυγιάς Ιεράπετρας

ο πατέρας μου δήλωσε παρών στη μάχη της Κρήτης τον Μάίο του 1941

Λιβυκός Ιεράπετρας ,πρώτος από αριστερά ο πατέρας μου έτος 1936

ο πατέραςμου έφηβος

η μητέρα μου είπε ότι δεν αρρώστησε ποτέ ,όλοι οι δείκτες υγείας πάντα στα φυσιολογικά όρια οι γιατροί που την εξέταζαν έλεγαν ότι είναι δείγμα υγείας


η μητέρα μου άριστη πηγή πληροφοριών ακόμη και τώρα

φαίνεται ότι όσοι έχουν ισχυρή μνήμη ζούν πάρα πολλά χρόνια

Αμυγδαλιά επι τέλους άνθησε

Δέντρο με ωραία λουλούδια

φέτος καθηστέρησε να ανθίσει

Αμυγδαλιά το δέντρο που αρέσει στη συμβία μου

ωραία απολιθώματα

fossils

fossils

fossils

Αχινοί

αρχέγονο κοχύλι στη λαική γλώσσα λίχνοςμοιάζει με ρωμαίκό λιχνάρι και αρέσει πολύ στους συλλέχτες

η πιό μεγάλη αρχέγονη χλαμύδα

λίχνοι

λίχνοι

ανομίες αρχέγονες πλειόκαινης εποχής pliokeno στη λαίκή γλώσσα κρεμμυδότσουφλα

λίχνοι


πέτρωμα δύο δις έτη έτσι λένε οι προφέσορες

λίχνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου